söndag 6 februari 2011

Oföretagsamhet


Tre gånger, under de senaste veckorna, har jag varit inne på Åhléns och tittat på deras fina tyger. Varje gång har jag tänkt - Vilka fina tyger, de skulle passa perfekt till kuddar i lillemans rum. Jag ska fundera lite på saken och återkomma.

Jag har, med andra ord, kommit därifrån tomhänt varje gång. Igår var jag inne på Åhléns för fjärde gången och tittade på tygerna och tänkte samma sak, igen. När jag var på väg därifrån så insåg jag dock hur vansinnigt oföretagsam jag är med vissa saker. Om jag nu har hittat några tyger som passar bra och till bra pris så är det väl bara att slå till. Jag vände tillbaka och gjorde just det, slog till.

Så nu finns de här hemma, härligt färglada, karamelliga tyger som gör en på glatt humör och får en  att längta till våren. Nu ska det bara bli kuddar av dem också.....Oföretagsam.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar