tisdag 22 februari 2011

Tyglad

Jag är just nu lite mål-låst på textil. Skulle kunna klä hela lägenheten i tyg om inte min sambo hindrade mig. Men det gör han. Det här tyget ville jag sätta upp på vår köksvägg. Det skulle passa perfekt till vårt framtida funkisinspirerade kök, men sambon lade in sitt veto.




Då föreslog jag det här tyget som istället drar åt 60-70 tal och är en riktig färgexplosion. Blankt nej blev det även här, från sambon alltså.

 

Det här tyget fick jag däremot godkänt på och förhoppningsvis pryder det snart vår köksvägg. Ingen vidare färgprakt kanske men ändock textil.



Samtliga tyger är från IKEA.

2 kommentarer:

  1. Din sambo måste vara en mycket klok person ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är han ;). Han sätter ner foten när det är befogat...

    SvaraRadera