söndag 11 april 2010

AWARD

Jag är inte bara stick- och odlingsnovis. Jag är novis inom bloggvärlden också och lär mig nya saker varje dag. Igår tilldelades jag en AWARD av Tvåändsstickan ,en betydligt mer erfaren bloggare. Fantastiskt roligt och spännande! Jag tackar och bockar. Eftersom jag aldrig hade hört talas om detta innan och inte visste vad det innebar så fick jag söka mig till källan. På Tvåändsstickans blogg kunde jag läsa att jag har fått denna utmärkelse för att jag har "en blogg med charm". Oj, så trevligt. Som ny bloggare känns det ju fortfarande overkligt att någon ens läser min blogg.


Enligt reglerna ska jag tydligen skicka denna AWARD vidare till andra bloggare som har charmat mig. Känns lite som de gamla klassiska kedjebreven som härjade när man gick i skolan. Det var ju alltid roligt att få ett och samtidigt lite obehagligt att man förväntades att skicka vidare och därmed lägga förväntningar på nästa person, bara för att inte bryta kedjan. Det är väl bara att erkänna att jag var en sån som alltid bröt kedjan och kommer att hålla mig min vana trogen den här gången också.

Jag tänker däremot passa på att länka till några bloggar som jag gärna gör reklam för. Ni har nämligen alla en hängiven läsare i mig :-).

2 kommentarer:

  1. Å, så glad jag blir! Måste säga att jag gärna tittar in här och läser, jag är bara så dålig på att kommentera. Och jag var också alltid den som bröt kedjebreven...

    SvaraRadera
  2. Samma här. Jag är alldeles för dålig på att lämna kommentarer!

    SvaraRadera